هنگامی که به فرآیند رشد کالا می اندیشیم نمی توانیم سخنی از تبلیغات به میان نیاوریم./انسجام تبلیغات و رشد کالا  / پیش از همه باید بدانید که انسجام اجزایی که در بازاریابی وجود دارد که شامل کالا قیمت پخش و گسترش آن می شود که این ها می تواند به مدیران در جهت افزایش بازاریابی کمک کند.

این مرحله جایی است که باید تبلیغات انجام شود تنها جنبه اطلاع رسانی است. در این مرحله  که کالا چیست و چگونه باید از آن سود جست. همیشه صحبت از کیفیت بسیار مهم است و برای خریدار جذابیت دارد. در همین راستا خریدار به این می اندیشد که این کالا چه مزایایی نسبت به دیگر کالاها دارد.

به این جا که می رسیم مرحله ای است که هم تولیدکنندگان و هم فروشندگان به فکر درآمد هستند. البته آنها باید بدانند که در وادی نوزادی نباید زیاد به کسب درآمدهای بالا فکر کرد و تنها باید تلاش کنند مردم با شما آشنا شوند.

گاهی کالایی در مرحله بلوغ است و بازار کالای مورد نظر را شناخته است و کار برندسازی به پایان رسیده است. پس باید تبلیغاتی را که انجام می دهند تنها یادآور وجود آن برند باشد. این کار برای این صورت می گیرد که مردم را تشویق به خرید کند.

پس از آن تولید کننده باید کیفیت را افزایش دهد تا بتواند خریداران حفظ  و گسترده تر کند. بسیاری این مرحله را جدی نمی گیرند در نتیجه برند آن ها نابود شده و به مرگ زودرس دچار می شود.

اگر نسبت به بازار هدف کالا شناخت مناسب وجود نداشته باشد همه ی هزینه ها به باد خواهد رفت. و گوشزد این نکته ضروری که تنها در صورتی بازاریابی موفق خواهد بود که انسجام لازم را داشته باشد. امیدواریم مقالات تخصصی وبسایت کانون ایستا برای کسب و کار شما مفید باشد .
با تشکر / کانون ایستا