برنامه ی استراتژیک تبلیغات

برنامه ی استراتژیک تبلیغات

برای اینکه بتوانید هدف یک کمپین تبلیغاتی را عملی کنید شما باید یک برنامه استراتژیک تبلیغاتی داشته باشید. که به نوعی با استفاده از این برنامه استراتژیکی می توانید یک چهارچوب تبلیغاتی را تعیین کنید./برنامه ی استراتژیک تبلیغات/ یک برنامه تبلیغاتی باعث ایجاد طرح خلاقانه...
تقویت و توسعه برند

تقویت و توسعه برند

تقویت و توسعه برند به زبان ساده !‌ برندینگ یا برندسازی باید با در نظر گرفتن اصولی انجام گیرد که پنج اصل کلیدی در صدر آنها قرار دارد. اول اینکه باید در نظر گرفته شود برند ارزش استراتژیک دارد. برای رسیدن به بازارهای بین المللی، نیاز به برندی جهانی داریم. مدیریت برند...
انسجام تبلیغات و رشد کالا

انسجام تبلیغات و رشد کالا

هنگامی که به فرآیند رشد کالا می اندیشیم نمی توانیم سخنی از تبلیغات به میان نیاوریم./انسجام تبلیغات و رشد کالا  / پیش از همه باید بدانید که انسجام اجزایی که در بازاریابی وجود دارد که شامل کالا قیمت پخش و گسترش آن می شود که این ها می تواند به مدیران در جهت افزایش...
نکات مهم در طراحی لوگوی شرکت

نکات مهم در طراحی لوگوی شرکت

نکات مهم در طراحی لوگوی شرکت !!! طراحی لوگو در برندسازی بسیار مورد مهمی است و می تواند در موفقیت شرکت شما تاثیر بسزایی داشته باشد. از این رو نباید این مورد را یک کار ساده و پیش پا افتاده دانست و حتما باید آن را به یک گروه متخصص گرافیک و بازاریابی و برندسازی...