ست اداری کانون ابداع گران

طراحی و چاپ ست اداری (اوراق اداری)

ست‌اداری اصطلاحا به مجموعه‌ای از اوراق اداری شرکتها یا سازمانها اطلاق می‌گردد که معمولا شامل: سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فاکتور و کارت ویزیت می باشد. بدیهی است همانند طراحی لوگو و یا آرم تجاری، طراحی ست اداری و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پر شتاب امروز، بسیار حائز اهمیت است. اوراق اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد.

ست فوق برای کانون آگهی و تبلیغات ایستا ، جناب آقای پهلوان طراحی و تولید شده است .

این ست اداری ( نیم ست ) شامل :

طراحی تایپوگرافی

طراحی کارت ویزیت

طراحی سربرگ A4 و A5

پاکت نامه ملخی

و قالب اصلی سایت بوده است .

مهارت ها

, ,

نوشته شده در

2 مارس, 2014

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *